Mitt 2008

Mitt år har varit både upp och ner, men mestadels upp!

Året började lite halvknasigt och jag var måttligt deprimerad över skolan och andra saker som inte fungerade som jag ville. Sedan träffade jag världens sötaste Johan för första gången och allting kändes genast tusen gånger bättre. I början var det ganska jobbigt eftersom vi bara kunde ses vissa helger då han hade permission från lumpen, men framåt sommaren var han ledig två veckor i taget så vi kunde träffas under längre perioder.

Jag gick klart andra året av gymnasiet och spenderade sista delen av sommaren med att arbeta på länssjukhuset i Halmstad, ett väldigt intressant men samtidigt obehagligt jobb. Jag ångrar det inte en sekund dock och lönen satt fint när den väl kom!

I slutet på juli åkte Johans familj iväg till USA för att spendera ett år i San Francisco, men eftersom Johan låg i lumpen var han tvungen att stanna hemma och tur var väl det!

Sedan började jag mitt tredje och sista år på gymnasiet, la till en massa extrakurser och läste 130% samtidigt som jag tentade av en kurs på distans. Jobbigt var det men nu har jag klarat av hösttermingen i alla fall och det är bara några månader tills studenten!

Den 15e december åkte jag och Johan ner till San Francisco tillsammans för att spendera lite tid med hans familj, och här sitter jag nu. Vi har precis varit på en superfin restaurang och ätit nyårsmiddag, och det är bara 2 timmar till tolvslaget. De timmarna kommer spenderas tillsammans med världens finaste pojkvän, en påse chips och massa glass.

Hoppas alla andra har haft ett lika bra år som jag, och att 2009 blir minst lika bra! :)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0